Nuffnang Ads

Friday, June 1, 2012

Setahun jagung.

Assalamualaikumwarahmatullah.. Hari ni 1/6/2012, lebih kurang 6 bulan lepas iaitu 26/11/2012 saya telah dinikahi. hoyeh. Dan selepas 6 bulan being a wifey, saya masih macam betul ke aku dah kawen ni? hehe. Kami kenal dalam awal bulan 5 tahun lepas.. so, maknanya baru je setahun jagung weols berkenalan kan.. decided to bertunang after few months knowing each other. Lepas raya minggu kedua iaitu pada 10.9.11 adalah tarikh keramat tersebut. Owh masa tu macam, betul ke aku nak bertunang dengan dia ni.. dan tiba-tiba lepas bertunang tu, everything is just the same. teehee. cuma ada cincin kat jari je. tp sblm tu pon memang ada cincin arwah nenek yang saya pakai kat jari ni... orang kata dah tunang tu banyak dugaannya kan.. takut gak la kot tiba-tiba fahrin ahmad ajak date ke.. remy ishak ajak tengok wayang ke kannnnn.. tapi alhamdulillah perjalanan kami senang je.. takdela nak gaduh gaduh ke apa... kalo saya carik isu nak gaduh pon, sakit hati sendiri je la jawabnya sebabnya memang tidak akan dilayan, sila ke kaunter sebelah. huhu. Lepas 2 bulan lebih enggage, masa nak kawin tu lagila.. saya duk pikir.. huhhh ni dah kawin dah takboleh lari dah ni.. hehehhe.. kononnnnla kannn.. padahal eksaited taknak ngaku.. gambar ni adalah gambar pertama yang kami snap ala ala camwhore gini.. ye gambar pertama.. gambar masa nikah kawin bersanding tu tak kira ye.. ni pon agaknya lepas seminggu kawen camtu la,...
till then.. nanti nak cerita perkara-perkara baru lepas kawin.. assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment